NI HÄLSAS VÄLKOMNA
VI DELAR UPP OSS I SMÅGRUPPER OCH FÖLJER AGENDAN
1. JAG HETER ... OCH ARBETAR MED... (Börja med max 3 min per person)
2. JAG SKULLE VILJA HA HJÄLP MED...
3. MÖTET´S TEMA (Ekonomi, Marknad & Försäljning, Admin, Personal & kultur)
Att skapa och underhålla starka relationer med kunder är avgörande för företagets långsiktiga framgång. Genom att prioritera kundservice och engagemang kan ni öka lojaliteten och kundnöjdheten.
Några viktiga frågor att resonera kring: Hur hanterar ni kundfeedback och klagomål? Vilka strategier används för att bygga långsiktiga relationer med kunder?
ÖPPNAR VI UPP RUMMEN OCH DET GÅR ATT BYTA RUM!
SLUT NÄR DU MÅSTE LOGGA UT, VI BRUKAR FIKA 30-60 MIN
Copyright © Alla rättigheter förbehållna