VAD HÄNDER PÅ MÖTENA?

STARTTID

NI HÄLSAS VÄLKOMNA

EFTER FEM MINUTER

VI DELAR UPP OSS I SMÅGRUPPER OCH FÖLJER AGENDAN

1. JAG HETER ... OCH ARBETAR MED... (Börja med max 3 min per person)

2. JAG SKULLE VILJA HA HJÄLP MED...

3. MÖTET´S TEMA (Ekonomi, Marknad & Försäljning, Admin, Personal & kultur)

DAGENS TEMA: 

BYGGA STARKA KUNDRELATIONER: NYCKLAR TILL LÅNGSIKTIG FRAMGÅNG

Att skapa och underhålla starka relationer med kunder är avgörande för företagets långsiktiga framgång. Genom att prioritera kundservice och engagemang kan ni öka lojaliteten och kundnöjdheten.


Några viktiga frågor att resonera kring: Hur hanterar ni kundfeedback och klagomål? Vilka strategier används för att bygga långsiktiga relationer med kunder?

EFTER CA 60 MINUTER

ÖPPNAR VI UPP RUMMEN OCH DET GÅR ATT BYTA RUM!


SLUT

SLUT NÄR DU MÅSTE LOGGA UT, VI BRUKAR FIKA 30-60 MIN

Privacy policy

OK
unsplash